سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم نیست آنکه با کسی که از معاشرتش ناگزیر است پسندیده رفتار نمی کند، تا آن گاه که خداوند برایش راهی بگشاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

اطلاعات تاپ بدنسازی

 
 
آنتی استروژنها(دوشنبه 86 بهمن 29 ساعت 5:5 عصر )

سلام

امروز می خواهم بحث مهمی رو مطرح کنم که به نظر خودم کسی که می خواهد یک بدنساز تمام عیار و حرفه ای باشد با سایزهای باور نکردنی طوری که چشم تمام مردم از پیرزن تا پیرمرد توی خیابون بهش میخکوب بشه حتماً باید مثل درس این مبحث رو حفظ کند . بدونید یک پرورش اندام کار حرفهای یا حتی آماتور قبل از آنکه به فکر فلان استروئید یا فلان چربی سوز باشد ازداشتن یک آنتی استروژن مرغوب در دستش مطمئن باشد .

اساس فزیولوژیکی و داروشناسی :

از آنجائی که در ورزش کاران پرورش اندام ، مصرف استروئیدهای آنابول میتواند به دلیل ویژگی خوشبویی این مواد ، مقدار استروژنها را بشد ت افزایش دهد ، از این رو بسیاری از ورزشکاران باعلایم زنانه در بدنسازان مواجه می شوند . برای اینکه آنها با این علایم مقابله کنند ، از آنتی استروژنها استفاده می نما یند .


تا موکسی فن یک داروی آنتی استروژن است که رسپتورهای استروژن بدن بلوکه می کند. این دارو در پزشکی برای بیماران مبتلا به سرطان سینه به کار می رود .

مسترولون یا پروویرون که در ایران نیز به به وفور یافت می شود دارویی است که در پزشکی برای میزان کمبود آندروژن و بهبود کیفیت سپرمهای مردان بکار می رود . این دارو وظیفه دارد از سیستم سیتو چوم جلوگیری نماید . برای خانمهای ورزشکار من تاموکسی فن رو ( بجای مسترولون ) توصیه می کنم تا کار سوخت چربی ها را با مقدار کمی استروژن ، آسانتر کند . مصرف دارو به صورت روزانه بین 10 تا 40 میلی گرم ( برای تاموکسی فن ) می باشد تا اثرات جانبی استروژنها را مانند ظاهر شدن پستان زنانه در سینه شان ، ذخیره زیاد آب یا افزایش چربی را که به علت مصرف استروئید ها بوجود می آید به حداقل رساند . داروی تاموکسی پس از دوره مصرف می سود زیرا این دارو می تواند ترشح ماده گونا دو تروپین را که از سوی آنابولیکهای مصرف شده قبلی ، تحت فشار قرار گرفته بود ، افزایش دهد .در مورد دوز مصرفی مستر لون باید بگویم که روزانه بین 25 تا 100 میلی گرم دوز مجازی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد .داروهای دیگری که من کمتر در بازار ایران دیدم ولی باز در دنیا طرفداران خودش رو داره . داروهائی چون تستو لاکتون و آمینو گلوتتیمید هستند . این دو دارو بسیار عا لی اند ولی از لحاظ قیمت کمی گران می باشد . شما می تونید در بین دو دوره آنابولیک تا موکسی فن مصرف کنید زیرا این دارو سبب آزاد سازی گنادوئروپین می شود و تولید مجدد تستوسترون را در بیضه ها شتاب می بخشد و بدین ترتیب کاهش بافتهای ماهیچه بدن را پس از کنار گذاشتن استروئید ها محدود می کند .


خطرات و تأثیرات جانبی :

در مورد تاموکسی فن عوارض زیادی وجود دارد که البته شما ممکن است دچار هیچ کدوم نشید یا دو یا سه تا رو با هم بگیرید . عوارضی چون جوشهای پوستی ، نارسایی در دید چشمان ، سستی و بیحسی ، سرخ شدن چهره ، ولی من خودم تا به حال کسی را ندیدم که دچار هیچ کدوم از این عوارض بشه ، بدونید پس از کنار گذاشتن دارو هیچ عارضه ای باقی نمی ماند ( خوشحال شدید ) و نیز برای مستر لون بدونید که مردها این دارو را به خوبی تحمل می کنند ، تأثیرات جانبی و احتمالی این ماده ، مانند دیگر استروئید ها می باشد در بسیاری از ورزشکاران به علت آنکه اجزای تشکیل دهنده مسترولون به طور شدیدی آندروژنی هستند ، از این رو دچار تحریک نسبی نیرومندی می شوند .

خوب اینم از آنتی استروژنها – ولی بدونید اینها تقریباً نصف مواردی بود که من می خواستم بهتون بگم ، ولی چون دیگر دستم از نوشتن خسته شده است سعی می کنم فردا دوباره سری به این مواد بزنیم .


< language="java">postamble();





بازدیدهای امروز: 16  بازدید

بازدیدهای دیروز:2  بازدید

مجموع بازدیدها: 143356  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «