سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخاوت بى خواستن بخشیدن است ، و آنچه به خواهش بخشند یا از شرم است و یا از بیم سخن زشت شنیدن . [نهج البلاغه]

اطلاعات تاپ بدنسازی

 
 
باز دارنده های کورتیزول(دوشنبه 86 بهمن 29 ساعت 5:7 عصر )

امروز می خواهم در مورد یک فوت کوزه گری در پرورش اندام حرفه ای با شما صحبت کنم و بدونید توی مملکت ما کمتر کسی این فوت رو یاد دارد . حدس می زنید چیه ؟ باز دارند های کورتیزول هنگامی که تستوسترون و استروئیدهای آنابول ، کار ساخت را پیش می برند ، هورمون کورتیزول بدن شرایط کاهش پروتئین را مساعد می کند . از این رو هر حرفه ای علاقمند است تا آنجا که امکان دارد مقدار کورتیزول را کاهش بدهند . با این هدف به تازگی داروئی به نام متن تولید شده که توسط آن تبدیل کلسترول به شکل پر گننولون بوسیله آنزیم دسمولاس متوقف می شود . با این وصف ، ساخت آلدو سترون ، استروژن و تستسترون یا استروئیدهای دیگر بکار برده می شود .
دوز مصرفی روزانه 500 تا 1000 میلی گرم است ، داروی توپ دیگر داروی اسی کلن است ، این دارو دوره خیلی تخصصی دارد به طوری که باید به مدت دو روز مصرف شود آنگاه برای دو روز کنار گذاشته شود و این روند به همین ترتیب دامه یابد . این داروها کم خطر هستند البته ممکن است خطر پیدایش دردهای مفصلی افزایش یابد .

البته یک نکته ترسناک رو هم بدو نید که این ماده ( کلن ) تا حدود زیادی در مرگ آندر آس مونسر قهرمان حرفه ای اتریشی ( در سال 96 ) مقصر بوده است . در آنزمان بدن این قهرمان نتوانست از خود بخاطر کاهش شدید مقدار گلوکوکور تیکوید به شکل مناسبی در برابر خونریزی داخلی واکنش داده و از ادامه آن جلوگیری کند . البته مطلع باشید که این طرف دوره های بسیار اعجاب انگیزی داشته و من سعی می کنم که در آینده نزدیک دوره ای که باعث مرگ این قهرمان شد رو در سایت بذارم و فقط همین رو بدونید که آقای قهرمان اتریشی روزانه 30 عدد قرص دیانابول مصرف می کرده ( تازه یک قلمش است )









بازدیدهای امروز: 10  بازدید

بازدیدهای دیروز:2  بازدید

مجموع بازدیدها: 143350  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «