سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که کرده وى او را بجایى نرساند نسب او وى را پیش نراند . [نهج البلاغه]

اطلاعات تاپ بدنسازی

 
 
همه چیز درباره روغن تول(سینتول)(دوشنبه 86 بهمن 29 ساعت 5:11 عصر )

من میخواهم خودم را در یک تجربه مفید با شما شریک کنم، آن هم مصرف تول است، بدون عوارض و بدون ضرر، مورد علاقه افرادی که برای مسابقات و اول شدن ورزش میکنند.

این امکان که بتوان قسمتهای ضعیف ماهیچه را بهبود بخشید تزریق منظم روغن در ماهیچه مورد نظر است، با تزریق این ماده روغن در ماهیچه جمع شده و مقدار آن را افزایش میابد. این نوع درمان برای بازو و ماهیچه های پا مطلوب است. بیشتر اوقات 5 تا 10 میلی لیتر برای هر ماهیچه بکار میرود. برای مثال 8 میلی گرم برای عضله دو سر چپ، 8 میلی گرم برای عضله دوسرراست، 8 میلی گرم برای عضله سه سرچپ و 8 تا برای عضله سه سرراست. این مقادیر برای قسمتهای مشابه در سر ماهیچه های مختلف تزریق میشود در حالی که این شیوه عمل یک یا چند بار در هفته به اجرا در می آید. با این کار بهبود قسمتهای ضعیف ماهیچه به مقدار 3 تا 8 سانتیمتر در دو ماه ممکن میباشد بدون آنکه به ماهیچه آسیبی برسد. یکی از دوستان آماتور بنده در مدت شش ماه هشت سانتیمتر بازوی خود را به این روش بزرگ کرد. ولی بدانید که من تاکنون در مشهد روغن تول استریل ندیدم و حتی بعضی از افراد رو دیدم که از روغن خوراکی معمولی استفاده میکنند.(این آدمهای ابله کم نیستند.)

البته ضرری رو که من خودم به چشم دیدم سخت و ناموزون شدن بافت ماهیچه است.

تول حاوی این مواد است: سلینیوم، منیزیم، پتاسیم، ب12 و لیدوکایین. البته این نکته را بدانید که تنها تا حدود یک سال میتوانید با این ماهیچه های حجیم روغن دار حال کنید و پس از آن کم کم روغن جذب شده و باز غمی بزرگ در دل شما می ماند.

البته پس از تزریق تا دو روز دردی احساس میشود که زیاد مهم نیست. امیدوارم از این مطلب علمی نیز پند کافی را گرفته باشید.









بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:2  بازدید

مجموع بازدیدها: 143342  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «