سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون خبر کشته شدن محمد پسر ابو بکر بدو رسید فرمود : ] اندوه ما بدو همچند شادمانى آنهاست ، جز که از آنان دشمنى کاست و از کنار ما دوستى برخاست . [نهج البلاغه]

اطلاعات تاپ بدنسازی

 
 

الف)کاهش تیروئید:

هورمون تیروئید به عنوان سوزاننده کالری یاد میشود. بعضی افراد که اصلا" حجم نمیکنند البته با وجود تغذیه بالا و مفید میتوانند علت را از این هورمون بدانند. ترشح و وجود هورمون تیروئید فردینسبت به فرد دیگر متفاوت است. البته یک نکته کلی وجود دارد؛ افرادی که با وجود خوردن غذای زیاد و پرکاری از لحاظ چربی بدن پایین (زیر7%) میباشند، تیروئید پرکار و افرادی که با وجود خوردن غذای اندک تپل مپل اند تیروئید کم کاری دارند.

در صورت تمرین شدید سطح این هورمون در خون پایین میرود که سبب تحلیل ماهیچه ها در دراز مدت خواهد شد.

ب)افتادن سطح تستسترون:

همانطور که میدانید تمرین سبب افزایش سطح این هورمون معجزه گر میشود و البته تمرین بیش از حد بالعکس.

ج)افزایش سطح استروژن:

این مورد نیز سبب چربی گرفتن بدن خواهد شد.

د)مقاومتهای انسولینی:

تمرین زیاد باعث میشود که پذیرنده های ماهیچه از قبول انسولین خودداری کرده و تحقیقات نشان میدهد که گاه مقاومت در برابر انسولین سبب چربی گرفتن بدن خواهد شد.

ه)تغییرات سطح کورتیزول:

میدانیم که تیروئید و تستسترون سازنده ماهیچه اند در حالتی که کورتیزول سلولهای ماهیچه را میشکند این هورمون با تاثیری روی رادیکالهای آزاد ماهیچه ای باعث تبدیل آنها به انرژی شده و آنجاست که اشک شما را در می آورد.

و)کم شدن سطح آی جی اف:

آی جی اف یا عامل رشد شبیه انسولین در صورت تمرین شدید و کم شدن کالری اتفاق می افتد، که آن هم غم بزرگی را برای کسانی که به دنبال هیکل گنده هستند بوجود می








بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:3  بازدید

مجموع بازدیدها: 143372  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «